poniedziałek, 26 listopada 2012

kuchenna szafeczka...


szydełkowa szybka ma to do siebie...
 że jak się nam znudzi...
 można zrobić następną ;)...


 tym razem wyszydełkowałam pastelową...
 bardziej delikatną...



 powstała kuchenna szafeczka....
unikatowa, wesoła, energetyczna ;)...
idealna na kolorowe kubeczki i miseczki...
w sam raz do białej kuchni....
z pastelowymi emaliowanymi dodatkami...
już widzę to cudne połączenie ;)...


cieszę się, że po raz kolejny...
 mogłam połączyć to co kocham...
włóczkę i odrapaną, spękaną farbę...
uwielbiam ten zestaw najbardziej ;)...
wystarczy tak niewiele...
by z nowego i starego...
powstało coś pięknego ;)...


ściskam Was gorąco!
kolorowego tygodnia życząc ;)

66 komentarzy:

  1. Cudne rzeczy dziergasz :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dear Agnieszka,
    I know, I repeat myself.........but it´s all so wonderful!!!! I love your cupboard sooooo much!!!
    Cosy evening and a good night,
    hugs and kisses,
    Barbara ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest przepiękna!!! energetyzujesz tymi kolorami i fakturami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kocham kolory i faktury- to może dlatego ;), buziaki!

      Usuń
  4. szydełkowo, pastelowo, po prostu pięknie:) Nie myślałam, że można dziergać szybki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można, można ;) i to jest najpiękniejsze, ściskam!

      Usuń
  5. hej Aguniu.:)
    jeju jaka piękna ta szafeczka w nowej odsłonie...zdecydowanie ta bardziej za mną przemawia:)
    i jakie ładne poduchy widzę! no i włóczki ukochane...
    jak tam zdrówko? lepiej już?
    ściskam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu to jest kolejna szafeczka, ta jest kuchenna a ta wcześniejsza to apteczka- od przybytku głowa nie boli ;)... zdowie niestety nadal bez rewelacji, pozdrawiam

      Usuń
  6. marzenie! Agulku marzenie!!!!jest przepiekna skarbie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się Kochanie, że Ci się podoba ;)) mnie też bardzo, bardzo- jak nigdy hihihi.. ściskam serce!!

      Usuń
  7. już pisałam, że zakochałam się w tej szafce, a właściwie szybce tej szafki. Tak czy siak, zawsze patrzę na nia z ogromną przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja teraz patrzę na dwie szafki i dwie szybki, napawam oczy zanim jedna z nich zmieni właściciela, ech i tez się zakochałam w jednej i drugiej... buziaki!

      Usuń
  8. o rany - jakie cudne połączenie :)) też lubię obdrapańce - a szafeczka w moim ulubionym kolorze:) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odrapańce uwielbiam- szczególnie jak mogę je robić a kolor? zawsze na pierwszym miejscu ;), ściskam!

      Usuń
  9. Zamurowało mnie...z zachwytu. Taka piękna. Uwielbiam te kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obdrapańce twoje mię tu przywiodły, złapały za serce i trzymają - to co ja mam rzec... CUDO ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. zamurowało mnie! ona jest przepiękna!już sobie wyobraziłam tą kuchnię i emalię i takie cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko ja też!! troszkę żałuję, że szafeczka nie zostanie u mnie.. no ale przynajmniej mam apteczkę ;), więc i żal ciut mniejszy ;), ściskam!

      Usuń
  12. co za pomysł! i wykonanie- świetnie to razem wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach, ach, ach! I znowu spać nie będę mogła przez kolejną odsłonę tego cuda!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagodzianko hihihi to kiedy będziesz śnić kolorowe sny jak spać nie będziesz co? ściskam Cię kochana!

      Usuń
  14. kapitalny pomysł !!!! pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny pomysł, pięknie:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacyjnie wyszła ta szafka. przepiekne zestawienie kolorystyczne. ja nie umiem niestety robić takich rzeczy na szydełku, ale wydumałam sobie osłonkę na kaloryder właśnie na drewnianej ramie naciągniętą taką jakąś serwetę szydełkową :-). może kiedyś się zabiorę i za to :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och taka osłonka będzie piękna, koniecznie musisz ją zrobić, pozdrawiam serdecznie ;)a szydełko wcale nie jest trudne, musisz spróbować ;)

      Usuń
  17. no pieknie pieknie Kochana :)) cudniaste te Twoje szydełkowo-odrapane szafeczki :***
    juz zdrówko dopisuje ?
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szydełkowo- odrapane kocham najbardziej ;) ściskam Agula, powoli zdrowieje! wreszcie!

      Usuń
  18. Jaki fajny pomysł! No czemu ja nie umiem robić na szydełku! Szkoda...
    Pozdrawiam:)
    P.S. Jestem u ciebie pierwszy raz... porozglądam się..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurko kochana cieszę się z Twoich odwiedzin i zapraszam do siebie ;), będzie mi strasznie miło, szydełkowanie nie takie straszne, musisz sama spróbować... buziaki!

      Usuń
  19. Rewelacyjna koncepcja! Wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja wcale nie wiem, która bardziej moje serce ściska i chyba nie wybiorę. Obie są cudne, każda na swój sposób. A pomysł jest fantastyczny, Agnieszko, ale o tym to już chyba pisałam! :)
    buziaki ślę!
    dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominiczko, ja sama nie wiem która mi się osobiście bardziej podoba, bo są jednak w odmiennym charakterze... wiesz to takie przyjemne jak się robi to co się lubi najbardziej ;), ściskam kochana mocno!

      Usuń
  21. zapraszam do mnie po wyrózienie dla nowych blogowiczek -http://wcieniukwitnacychmagnolii.blogspot.com/2012/11/wyroznienie-w-glinianym-garnku.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Gabi serdecznie na pewno zajrzę, pozdrawiam!

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. hihihi powinnam jeszcze mieć "piorun" na czole jak Harry Poter hihihi, ściskam gorąco!!

      Usuń
  23. o łał - oniemialam
    Twoje rzeczy sa po prostu cudowne !!!
    zostaje na dluzej ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aga -takie smakowite te kolorki.Buźki-aga

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie, cudownie, uwielbiam szydełko:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem na Twoim blogu pierwszy raz i jestem oczarowana!!!!!
    Zazdroszczę Ci, że żyjesz, mieszkasz i tworzysz tak nieszablonowo! Piękny świat! Szafka absolutnie powalająca!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna szybka:))). Pozdrawiam i rozgoszczę się.....

    OdpowiedzUsuń
  28. Pomysł fantastyczny. Wszystkie są przecudne.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  29. Agusiu napisz coś , bo tęsknimy:) jak tam zdróweczko u Ciebie?
    buziaki posyłam!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wygląda ta szafka. Bardzo oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  31. yyyy... słów mnie brakło... jakie fantastyczne te drzwiczki!!

    OdpowiedzUsuń