piątek, 20 kwietnia 2012

Życzenia z zaświatów

                           

Przyszedł do mnie w czasie snu: jasny, szczęśliwy, uśmiechnięty i zapytał mnie czy Go poznaję, gdyż nieco się zmienił... a ja? a ja oczywiście płakałam krokodylimy łzami i byłam taka szczęśliwa, że wreszcie miałam sposobność, by znów Mu powiedzieć, że Go kocham, że tak strasznie tęsknię, że brakuje mi Go każdego dnia. Znów mogłam się do Niego wtulić, znów mogłam dotknąć Jego buzi i wycałować po ukochanych rękach... Był dziś moim pierwszym i jedynym gościem. Gościem, który pokonał inny wymiar, by złożyć mi imieninowe życzenia.... Oczywiście natychmiast po przebudzeniu zostałam obsypana buziakiami od córek, od męża, zaraz też zadzwoniła mama, chwilę potem mój brat, który jak sam stwierdził prawie by zapomniał, gdyż w kalendarzu podawano Czesława, ale przewertował inne i znalazł ; )...  dostałam dziś życzenia od bliższych i dalszych mojemu sercu, jak również nie dostałam od Tych na których liczyłam... lecz najważniejsze były właśnie te z zaświatów... życzenia, których się nie spodziewałam, tak rzeczywiste, tak realne, dające mi wiarę, że jest ktoś, kto zawsze o mnie myśli, kto kocha miłością bezwarunkową, dla której nie ma granicy między życiem i śmiercią... mój kochany TATUŚ STANISŁAW....

7 komentarzy:

  1. pięknie napisałaś o Tacie ale ten post to chyba z dedykacją dla mnie :( napisałam co prawda życzenia ale dość późno uświadomiłam sobie dzisiejszą datę .. to był nasz sądny dzień i moje myśli skupiły się niestety na bardziej przyziemnych sprawach ;( ale wiesz , że ja zawsze życzę Ci wszystkiego najpiękniejszego !!!!!!!!!! ściskam mocno ...

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego najlepszego dzisiaj i w każdy inny dzień :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Agnieszko, co za szczęście , że trafiłam tu do Ciebie. Przeczytałam wszystko. Jestem zachwycona, wzruszona i szczęśliwa. Stworzyłaś cudowne miejsce, masz cudny zmysł dekoratorski, lekkie pióro. Uwielbiam taki współcześnie zaadaptowany folkloryzm. Twój blog będzie hitem wśród innych.
    Najważniejsze to jednak to, że odnalazłam tu cząstkę siebie.
    Jestem szczerze wzruszona.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i mocno ściskam !!

    Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko jakie ciepłe słowa mi tu napisałaś... teraz ja jestem bardzo szczęściwa i wzruszona, dziękuję Ci... może to teraz niemodne, ale szczerość jest dla mnie najważniejsza, bo CO DAJESZ TO WRACA ;) i dziś do mnie wróciło od Ciebie ;)... buziaki gorące!!! cieszę się, że JESTEŚ!!! p.s. uwielbiam trzynastkę ;)

      Usuń
  4. Ooo !! Szczęśliwa trzynasta!!

    OdpowiedzUsuń
  5. to chyba najpiękniejsze życzenia?

    OdpowiedzUsuń